5 Haziran 2012 Salı

Cildin Türünün Belirlenmesi İçin Test


Soru: yüzünüzü temizleyici losyonla silerken ne hissediyorsunuz?

1. Sanki, cildim tartılıyor.
2. Cildim pürüzsüzdür, hiçbir olumsuz histen kaçınmıyorum.
3. Kuruluk ve göynəmə beliriyor.
4. Cilt zariftir, faydalı hisler geçiriyorum.
5. Üzümün bazı bölümünde kuruluk, diğer bölümünde ha-marlıq hissediyorum.


Soru: yüzünüze temizleyici krem sürerken hangi hisleri geçiriyorsunuz?

1. Hoş hisler.
2. Cilt pürüzsüzdür.
3. Çeşitli: bir yerde - hoş, diğerinde göynəmə.
4. Sanki deri aşırı yağlanır.
5. Cilt bazı bölümde yağlıdır, diğer bölümde pürüzsüz.

Soru: günün ortasında yüzünüz kendini nasıl hissediyor?

1. Kabuk veriyor.
2. Cilt temiz ve ferah kalıyor.
3. Derimin ayrı ayrı yerleri kabuk veriyor ve kızarıyor.
4. Cildim yağdan parlıyor.
5. Cildim alın, çene ve burun bölümde parlıyor.

Soru: yüzünüzü losyonla (tonikle) sildikten sonra hangi duygular oluşur?

1. Deride göynəmə hissi.
2. Hiçbir fark yoktur.
3. Kaşınma ve göynəmə oluşuyor.
4. Hoş ferahlık.
5. Bazı yerde ferahlık hissi, diğer yerde göynəmə.

Soru: Yüzünüze yağlı gece kremi yaxdıqdan sonra hangi duygular oluşur?

1. Çok hoş.
2. Hoş.
3. Bazen - tahriş, bazense hoş hisler.
4. Cilt çok yağlı oluyor.
5. Yanaklarda hoş hisler, burun, çene ve alın bölümde ise cilt yağlı oluyor.

Eğer sizin cevaplarda avantaj teşkil ediyorsa:

1 - cilt kurudur;
2 - deri normaldir;
3 - deri hassastır;
4 - deri yağlıdır;
5 - deri kombine edilmiştir (alın, burun ve çene bölgesinde yağlıdır, yanaklarda normal).
Sivilce səpkisindən eziyet çekenler yüzlerini yulaf lopalarından hazırlanmış cövhərlə yıkayabilir ve azıcık turşulaşdırılmış su ile yakalayabilmektedir olabilir. Gözenekli cilt sahiplerine sabahları soğutulmuş çay cövhərilə yıkanmak hayırlıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder