14 Haziran 2012 Perşembe

Nasıl Doğal Temiz Cilt Yapılır

Diyelim gerçeği içelim yüz - herkese iyi bakmak istiyor. Sizin cilt lekeleri, kirleri, renk değişimi veya diğer çirkin lekeler dolu eğer iyi görünümlü ve istediğiniz gibi güvenli olarak duygu değildir ve eğer, ben anlayabilirim.

Kendinize soruyu soran olmuştur eminim "Nasıl temiz cilt alabilirim?" Bir süre için şimdi, ama yine de açık cilt nasıl doğal almak için tam emin değilsin. Size şimdi alarak başlayabilirsiniz deriyi temizleyin güvenilir bilgi ve basit adım bulmaya çalışan, internet sayfaları ve sayfalar arasında gerçekten sinir bozucu bir okuma olabilir.

Ben açık cilt için gerekli adımları bu set herkese yardımcı olacağını iddia ediyor değilim, ama denenmiş ve test edilmiş oldu söylüyorum ve sadece size yardımcı olabilir.

Adım 1 - lif alımının Up

Diyet ve özellikle lif alımı ile başlayın. Bu vücudunuzdaki toksik, yabancı maddeler ve diğer zararlı maddelerin bağlar gibi lif, vücudunuz için gereklidir. Eğer lif biraz daha fazla bir ons bir gün, 30 gram yemelidirler. Eğer sebze, meyve ve tam tahıl ürünleri tüketmeniz halinde bunu elde edebilirsiniz. Eğer cildinizi içten, doğal, kendini temizlemek yardım etmek istiyorsanız, her yemekten ve beyaz makarna ve ekmek eti unutun.

Adım 2 - Su en iyi arkadaşım öyle yudum bu yerde!

Sert gerçeği soda, günlük su alımının doğru sayılmaz yani - ne de meyve suyu veya kahve yapar. Hayatınızı buna bağlı gibi Su cildinizi en iyi arkadaşı, bu yüzden içmeye (o aslında!) Eğer susuz değilseniz, deri problemleri, kendini temizleyerek yorgun görünmesi ve olması gerekenden daha büyük sahiptir. Günlük su en az 8 büyük bardak emin olun ve cildinize nasıl tepki vereceğini görmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder